Friday 11 April 2014

Pantelitsa Papachristou: A message for the Minister

Pantelitsa Papachristou, a lawyer whose sister attends the SEEH, has sent this email message to the Minister of Education. It is reproduced here with her permission.

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,

Ονομάζομαι Παντελίτσα Παπαχρίστου, είμαι Ελληνοκύπρια και είμαι νομικός. Δεν γνωρίζω εαν θα είστε ο τελικός αποδέκτης αλλά σας αποστέλνω αυτό το email σχετικά με το σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας στο Ηράκλειο, ελπίζοντας ότι θα το διαβάσετε.

Η αδελφή μου είναι μια απο τους μαθητές στο συγκεκριμένο σχολείο. Σε περίπτωση που δεν δράσετε άμεσα για να διασωθεί αυτό το σχολείο, η αδερφή μου και οι συμμθητές της, θα βρεθούν χωρίς σχολείο.

Αυτό ζητάμε από μια Ελλάδα, που δίδαξε σε όλη την οικουμένη την παιδεία, και δη την ελληνική παιδεία; (και εννοώ την παιδεία όπως μας δίδαξαν οι αρχαίοι προγόνοι μας- την ευρεία- την καθολίκή) Να φτάνουμε σε σημείο να κλείνουν σχολεία;

Εσείς, ως υπουργός Παιδείας, θα έπρεπε να είστε ο πρώτος που θα δρούσε προς τη διαφύλαξη του συγκεκριμένου σχολείου. Είμαι σίγουρη ότι δεν θα επιτρέψετε να συμβεί το χείριστο, ότι θα δράσετε ως προασπιστης των ανθρωπίνων δικαιώματων και δεν θα οδηγήσετε το σχολείο σε κλείσιμο.

Αναμένουμε την άμεση δραση και ανταποκρισή σας στα αιτήματά μας.

Με εκτίμηση,

Παπαχρίστου Παντελίτσα
10/4/2014

No comments:

Post a Comment